עיצוב גרפי – תואר או קורס?

תוכן עניינים
Girl teenager artist in headphones drawing on computer using graphics tablet

רוצים להיות מעצבים גרפיים? מעולה! כל מה שנותר עכשיו הוא להחליט האם לעשות תואר בעיצוב גרפי או שכדאי דווקא להסתפק בקורס. כאן תוכלו לשמוע על כל היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות.

מה היתרונות בקורס עיצוב גרפי?

ראשית, קורס בעיצוב גרפי קצר יותר מאשר תואר. מדובר בקורס קצר יותר וממוקד בתוכנות ספציפיות כמו פוטושופ למשל, מה שמקצר מאודצ את תכנית הלימודים הכללית שנעשית בהשוואה לתואר. משום כך, קורס בעיצוב גרפי עשוי להיות זול באופן משמעותי יותר מתואר שלם. 

קורס בעיצוב גרפי מתאים יותר לאנשים שלא יכולים להתחייב לתואר שלם שעשוי לקחת מספר שנים. אם אתם מעוניינים לעבוד תוך כדי התואר, כנראה שתעדיפו ללמוד קורס קצר ומותאם יותר עבור מי שרוצה לשלב עבודה עם לימודים.

מה היתרונות של תואר בעיצוב גרפי?

תואר בעיצוב גרפי ארוך יותר מקורס ונפרס לאורך מספר שנים. תואר דורש תנאי קבלה מחמירים יותר כמו תיק עבודות וגם מבחני קבלה. מדובר בלימודים מעמיקים ורחבים יותר מאשר קורס ולכן הדבר מתאים למי שמעוניין להקדיש מספר שנים ללמידה מעמיקה ורוחבית של התחום בשאיפה להתמקצע בו כמה שיותר.

לסיכום,

ההבדל בין תואר בעיצוב גרפי לבין קורס בעיצוב גרפי טמון בעיקר במסגרת הזמן שתצטרכו להקדיש ללימודים. מדובר בעומק שבו נכנסים לתחום כאשר קורס הוא למעשה מעין טעימה לתואר המלא בעיצוב גרפי. לשם כך, רצוי שתבחנו את כל השיקולים המתאימים לכם לפני הבחירה במסלול הנכון.

קליגו – מגזין תוכן אינטרנטי עדכני וחדשני – מעניק לכם את כל הכתבות הכי חדשות בנושאים הכי חמים: בריאות, אוכל, לייף סטייל, ביזנס וכלכלה, אופנה, עיצוב הבית ועוד! אתם מוזמנים להינות מתוכן חינמי ואיכותי!

רוצים לקבל עדכון בכל פעם שמאמר חדש עולה לאתר?

השאירו את הפרטים שלכם כאן והצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

אם אהבת את התוכן, בטוח תאהבו גם את:

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר:

דילוג לתוכן