מה צריך לארגן לקמפינג הבא שלכם?

תוכן עניינים
Multiracial women friends having fun camping with camper van while reading and drink coffee

מזג האוויר המושלם של האביב פותח את תחילת עונת הטיולים! אם גם אתם חובבי קמפינג מושבעים, ודאי תצטרכו צ'קליסט של כל האביזרים הדרושים לקמפינג המושלם. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!
אוהל
השם השני של קמפינג זה בעצם האוהל. קיימים בשוק סוגים שונים של אוהלים בגדלים שונים. אוהל קטן לרוב יספיק לזוג ואילו האוהלים הגדולים יותר מספיקים למשפחות בני 4 – 5 משפחות. חשוב מאוד לבחור אוהל איכותי לפני שיוצאים למחנאות. זהו התנאי ההכרחי לקיומו של ערב מוצלח.
סיר פויקה
חלק חשוב מאוד בחווית המחנאות הוא האוכל וההתכנסות סביב המדורה. אין חווית מחנאות טובה יותר מאשר הכנה משותפת של פויקה תחת כיפת המשמיים. לשם כך, רצוי לארגן סיר פויקה ייעודי שבו ניתן להכין את כל הירקות והבשר על המדורה.
ערכת עזרה ראשונה
בטבע כמו בטבע עלולים לקרות תקלות לא צפויות בעת הטיול. לשם כך חשוב להביא ערכת עזרה ראשונה בדיוק בשביל פציעות או חתכים לא צפויים בעת הבישול או הטיול.
מחצלת
מחצלת חשובה מאוד לישיבה לצד האוהל. אם אתם יוצאים לקמפינג עם חברים וודאי תרצו לשבת יחדיו לשוחח ונגן בגיטרה תחת כיפת השמיים. זהו המקום בו כולם מתכנסים לצד האוהל ולכן חשוב להביא מחצלת נוחה לישיבה וגדולה מספיק לפי גודל החבורה.
לסיכום,
קמפינג הוא חוויה מקסימה לחברים ולמשפחה ולכן חשוב מאוד שתצטיידו בכל הציוד הדרוש לכך!

קליגו – מגזין תוכן אינטרנטי עדכני וחדשני – מעניק לכם את כל הכתבות הכי חדשות בנושאים הכי חמים: בריאות, אוכל, לייף סטייל, ביזנס וכלכלה, אופנה, עיצוב הבית ועוד! אתם מוזמנים להינות מתוכן חינמי ואיכותי!

רוצים לקבל עדכון בכל פעם שמאמר חדש עולה לאתר?

השאירו את הפרטים שלכם כאן והצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

אם אהבת את התוכן, בטוח תאהבו גם את:

Business couple leaving the airport
חופשות ובילויים

לאן כדאי לטוס הקיץ?

אין כמו חופשת הקיץ. הדבר המרגש ביותר כל שנה הוא בחירת יעד החופשה שלנו. אנו הישראלים אוהבים מאד לטייל בארץ ובעולם. משום שיש לנו מדינה

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר:

דילוג לתוכן