מארחים את מסיבת יום העצמאות השנה? כך תקשטו את הבית לכבוד יום העצמאות

תוכן עניינים

עיצוב מסיבת-יום-עצמאות מושלמת עלולה להיות משימה מלחיצה. אם אתם מכוונים לחגיגת מסיבת יום הולדת אסתטית למדינה, המדריך הזה הוא בשבילכם. כאן נסקור את האביזרים החיוניים שאתם צריכים כדי ליצור אווירה מושכת מבחינה ויזואלית – מבלונים, סרטים ועד קונפטי ועיצוב השולחן! התכוננו לקבל את האורחים שלכם בגאוה כשהם יכנסו לביתכם למסיבת יום עצמאות בלתי נשכחת.

קשטו את הבית בכחול ולבן

יום העצמאות הוא ההזדמנות המושלמת להיפגש עם חברים ובני משפחה וליצור אווירה תוססת של חגיגה! כדי להעצים את החגיגיות, הקפידו לקשט את כל הבית בצבעי הדגל- כחול ולבן. בין אם משתמשים בבלונים כחול לבן, שלטים וסרטים על הקירות, או בקישוטי יום העצמאות מודפסים, האירוע שלכם יראה אסתטי ויפיפה אם תשמרו על סכמת הצבעים שלכם. יום העצמאות הוא יום לפטריוטיות מוקף באנרגיה ושמחה – הדגישו את התחושה הזו עם סגנון קישוט אחיד בצבעי המדינה, שעוזר לקשור הכל!

בלונים צבעוניים הם דרך קלה להוסיף קישוט לכל מסיבה

כמו בכל אירוע, הוספת נגיעה של צבע לאירוע חגיגי עם בלונים היא דרך קלה להפוך את האירוע לחגיגי במיוחד. בין אם הם קשורים יחד בצרורות כמו זרי פרחים או מסודרים לאורך התקרה, בלונים כחולים ולבנים יכולים לעזור להגדיר את אווירת המסיבה המושלמת.

עצבו את השולחן בצבעי דגל המדינה!

הבליטו את שולחן המסיבה באמצעות מגוון אביזרים בצבעי כחול לבן! מפות, צלחות, כוסות, מפיות וכלים לבנים וכחולים שנראים בדיוק כמו דגל המדינה יהפכו את השולחן למעוצב וחגיגי במיוחד!

שלטים וסרטים בצבעי הדגל לאווירה חגיגית יותר

עבור חגיגה בלתי נשכחת באמת, תלו באנרים, שלטים וסרטים לבנים וכחולים באזור המסיבה. לא רק שהם מוסיפים נופך חגיגי לכל תפאורה וחלל, אלא הם מעניקים אווירה חגיגית נוספת והדר לאירוע. סרטים לקישוט בצבעים שונים הם גם יעילים מאוד, במיוחד כשהם מרווחים בגבהים שונים להשפעה חזותית נוספת. הוספת קישוטים כחולים ולבנים לקירות המסיבה, כמו באנרים כחולים ונורות לד כחולות, היא דרך קלה וחסכונית להחיות כל מסיבה באופן מיידי. הצבע הכחול התוסס מוסיף ניגודיות יפה על קירות לבנים, תוך שהוא מעורר תחושות של רוגע. יתר על כן, פסי לד המודבקים לאורך הקירות יכולים ליצור אווירה חלומית, חגיגית ושובת לב בכל חלל! אז אם אתה רוצה להוסיף קצת חגיגיות למסיבת יום העצמאות שלכם, העיטורים הלבנים והכחולים האלה יכולים באמת להכניס חיים לחלל תוך הוספת פרצי צבע שמעלים את האווירה.

תלו כמה שיותר דגלים בבית

יום העצמאות של ישראל הוא זמן מצוין להביע את הגאווה הלאומית שלכם ולהראות את אהבתכם לישראל. תלו כמה שיותר דגלים ברחבי הבית והמסיבה – עשו שימוש בדגלים קטנים, גדולים וענקיים, תלו שרשראות דגלים ומגיני דויד לאורך הקירות, העמידו דגלונים קטנים על שולחן המסיבה ועל המשטחים בבית, הרשו לעצמכם להתפרע – אין כזה דבר יותר מדי דגלים. 

מבלונים, קישוטים לעיצוב השולחן, באנרים, סרטים בצבעי כחול לבן ועד מנורות לד לקישוט קירות המסיבה, השקיעו בעיצוב הבית כדי להכניס אליו את האווירה החגיגית של יום העצמאות. ואל תשכחו – הרבה מאוד דגלים! 

המסיבה שלכם הולכת להיות להיט!

בהצלחה!

קליגו – מגזין תוכן אינטרנטי עדכני וחדשני – מעניק לכם את כל הכתבות הכי חדשות בנושאים הכי חמים: בריאות, אוכל, לייף סטייל, ביזנס וכלכלה, אופנה, עיצוב הבית ועוד! אתם מוזמנים להינות מתוכן חינמי ואיכותי!

רוצים לקבל עדכון בכל פעם שמאמר חדש עולה לאתר?

השאירו את הפרטים שלכם כאן והצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

אם אהבת את התוכן, בטוח תאהבו גם את:

Business couple leaving the airport
חופשות ובילויים

לאן כדאי לטוס הקיץ?

אין כמו חופשת הקיץ. הדבר המרגש ביותר כל שנה הוא בחירת יעד החופשה שלנו. אנו הישראלים אוהבים מאד לטייל בארץ ובעולם. משום שיש לנו מדינה

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר:

דילוג לתוכן