הקיץ הקרוב נישן בים! כל מה שצריך לדעת על לינה בים

תוכן עניינים
Two men chilling in camp on the beach

כשמגיע הקיץ וכבר נמאס מהמזגן, זה בדיוק הזמן לצאת לקאמפינג על חוף הים. לפתוח אוהל, להכין סיר פויקה מפנק, ולהתעורר בבוקר לרחש הגלים. במאמר הבא מידע על אתרי הקאמפינג המתאימים ללינה בים.

חופים שמתאימים לקאמפינג

אין דבר יותר מבאס מלהתארגן לשינה בים, להגיע ולהקים אוהל ואז לראות פקחים שמגיעים ואומרים לכם שכאן אסור לישון. לכן, לפני שאתם מתכננים קאמפינג בים, בדקו באילו חופים אפשר לישון, ומה השירותים הקיימים בכל חוף. 

חופי לינה באזור הצפון

בחוף אכזיב הממוקמם ליד נהריה, תוכלו למצוא חניון מוסדר ויפייפה. החניון מתאים ללינה באוהלים פרטיים או אוהלים להשכרה מהמקום. תוכלו ללון על הגבעה שמול הים או במתחם הבונגלוס. היתרון בחניון הוא שיש בו מטבחים, שירותים ומקלחת ועגלות קמפינג להובלת הציוד שלכם.

חופי לינה באיזור המרכז

לצערנו, בחופי המרכז הלינה על החוף היא קצת יותר מסובכת. בחופי תל אביב טרם פתחו חניוני לילה, אבל אם תבחרו לצאת וללון על רצועת החוף שבין חדרה לגדרה תוכלו לפתוח באסטה משלכם. באזור זה אין אתר קאמפינג מוסדר ויש לקחת בחשבון שלינה ברצועת החוף הזו היא באחריותכם בלבד.

חופי לינה באזור הדרום

בחוף ניצנים ששוכן בין הערים אשדוד ואשקלון, תוכלו למצוא את אחד ממתחמי הקאמפינג הגדולים בישראל. המתחם שוכן על רצועת חוף גדולה ופתוחה, ואפשר לישון שם באוהלים פרטיים, מושכרים או בקרוואנים שמזמינים מראש. המתחם מסודר מאוד ויש בו שירותים ומקלחות, אבטחה וחביות להבערת אש. 

קליגו – מגזין תוכן אינטרנטי עדכני וחדשני – מעניק לכם את כל הכתבות הכי חדשות בנושאים הכי חמים: בריאות, אוכל, לייף סטייל, ביזנס וכלכלה, אופנה, עיצוב הבית ועוד! אתם מוזמנים להינות מתוכן חינמי ואיכותי!

רוצים לקבל עדכון בכל פעם שמאמר חדש עולה לאתר?

השאירו את הפרטים שלכם כאן והצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

אם אהבת את התוכן, בטוח תאהבו גם את:

Business couple leaving the airport
חופשות ובילויים

לאן כדאי לטוס הקיץ?

אין כמו חופשת הקיץ. הדבר המרגש ביותר כל שנה הוא בחירת יעד החופשה שלנו. אנו הישראלים אוהבים מאד לטייל בארץ ובעולם. משום שיש לנו מדינה

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר:

דילוג לתוכן