הדברים החשובים שצריך לדעת על פתיחת חנות אינטרנטית

תוכן עניינים
Female seller scanning ecommerce shipping box in dropshipping warehouse.

העידן הדיגיטלי פתח הזדמנויות חדשות להיכנס לשוק. אחת הדרכים הנפוצות ביותר היא פתיחת חנות מקוונת. כך תוכל להגיע ללקוחות בכל רחבי העולם מבלי לדאוג לגבי המיקום או אזור הזמן. עם זאת, פתיחת חנות מקוונת כוללת אתגרים רבים הדורשים התייחסות קפדנית לפני קבלת החלטות. אז מה אתה צריך לעשות כדי לפתוח חנות מקוונת משלך? להלן תובנות לגבי מה שצריך ומה עליך לדעת לפני שתתחיל במסע זה.

מה צריך לקחת בחשבון?

אם אתה חושב על פתיחת חנות מקוונת, יש כמה דברים שאתה צריך כדי להתחיל. עליך לקבל שם דומיין, ספק שירותי דוא"ל ושירות אירוח.

שם דומיין:

שם הדומיין הוא כתובת האינטרנט שלך. זהו חלק חשוב באתר שלך שעליך לבחור בקפידה. אתה רוצה לבחור משהו שמשקף את החברה או הארגון שלך, אבל גם משהו שקל לזכור אותו ולא קשה מדי להקליד אותו.

פלטפורמה לבניית אתר:

פלטפורמות בניית אתרים הן שירותים מקוונים המציעים דרך קלה לבנות אתר משלך. הם מספקים למשתמשים כלים נוחים לשימוש, תבניות והדרכות שיעזרו להם ליצור אתר משלהם ללא כל ניסיון קודם או ידע בעיצוב אתרים.

כמה מהפלטפורמות הפופולריות ביותר הן Wix, Weebly, Squarespace, WordPress, Jimdo ו- Blogspot.

#Wix היא הפלטפורמה הקלה ביותר למי שמתכנן את האתר הראשון שלו. הוא כולל מבחר מובנה של תבניות הניתנות להתאמה אישית בעזרת תכונות גרירה ושחרור. תוכל גם להשתמש בלוגו משלהם או להעלות תמונה משלך כתמונת המיתוג של האתר שלך. בעוד #Weebly היא אחת האפשרויות הפופולריות ביותר מכיוון שהיא מגיעה עם מגוון רחב מאוד של תכונות ללא עלות – אתה

שירות אחסון אתרים:

שירות אחסון אתרים הוא סוג של מחשוב ענן המספק גישה לאינטרנט לאחסון ושרת קבצים. הוא מאפשר למשתמשים להעלות את האתר שלהם ותכנים דיגיטליים אחרים בצורה של קבצי מחשב ודפי אינטרנט.

כמה עולה לבנות אתר אינטרנט?

בניית אתר היא דרך חסכונית לשווק את המוצרים או השירותים שלך. אתר אינטרנט מספק לך את היכולת להגיע ליותר אנשים תוך פרק זמן קצר יותר. אתה יכול לפרסם מידע על החברה שלך, המוצרים שלך ושירותיך באינטרנט ונותן לך אפשרות להגיע למיליוני לקוחות פוטנציאליים בכל רחבי העולם. אם אתה מחפש מישהו שיכול לעזור לך בבניית אתר אינטרנט, זה חכם שאתה יודע למה לצפות כשזה מגיע לתמחור.

אתר WordPress:

בניית אתר וורדפרס לא חייבת להיות יקרה. אתרים אלה משתמשים במודל העסקי של בונה האתרים, שבו הם גובים ממך תכונות פרימיום, אך הכל כבר כלול בבנאי האתרים עצמו. התמחור עבור שירותים אלה יכול לנוע בין להיות בחינם ליותר מ -500 $ בשנה. הכל תלוי מה הצרכים שלך וכמה דפים אתה צריך באתר שלך. תוכל למצוא רשימה של דגמי תמחור שונים כאן: https://en.wikipedia.org/wiki/Web_application_service_provider

אתר Wix

אם אתה מעוניין לבנות אתר ב- Wix, עליך להירשם לחשבון. זה בחינם ויאפשר לך להתחיל לבנות את האתר שלך. לאחר שנרשמת, Wix תבקש מידע אישי. אלה כוללים את כתובתך, מספר הטלפון שלך, שם החברה ודוא"ל ליצירת קשר. תוכל גם לבחור איזה סוג תבנית אתר תרצה לאתר שלך. התמחור תלוי כמה תוכן כלול בחבילת התבניות שאתה רוצה לקנות. לדוגמה, אם אתה רוצה חבילה עם 10 עמודים (הכוללת 5 פריסות דפי בית), היא תעלה 69 $ לשנה (5 $ לחודש). אם החבילה כוללת 20 עמודים (5 פריסות דף הבית) היא תעלה 79 $ (6 $ לחודש).

אתר Blogspot

אתר Blogspot הוא אתר חינמי שניתן ליצור ולערוך באמצעות פלטפורמת Google Blogger. אם אתה רק רוצה שיהיה לך אתר פשוט לשימוש אישי שלך, זהו פתרון חסכוני. העלות הממוצעת של בניית אתר בלוג -ספוט מתחילה מ -5 $ לחודש. תוכל גם לרכוש או לשכור תבנית מוכנה מספק שירות תמורת כ- $ 60- $ 200. עם זאת, זה יהיה יקר יותר אם תדרש התאמות בעיצוב.

כדאי גם לדעת: אלו החסרנות בפתיחת חנות אינטרנטית

לחנות דיגיטלית אין אותה מידה של אינטראקציה עם הלקוח כמו לחנות פיזית. יש גם חסך במתן קשר אישי עם הלקוחות שלכם. כמו כן, יש הרבה חנויות מקוונות מבוססות שכבר מוכרות ובנוסף יהיה עליך ליצור אתר משלך, לאבטח את הנתונים שלך ולהקים מערכות תשלום.

קליגו – מגזין תוכן אינטרנטי עדכני וחדשני – מעניק לכם את כל הכתבות הכי חדשות בנושאים הכי חמים: בריאות, אוכל, לייף סטייל, ביזנס וכלכלה, אופנה, עיצוב הבית ועוד! אתם מוזמנים להינות מתוכן חינמי ואיכותי!

רוצים לקבל עדכון בכל פעם שמאמר חדש עולה לאתר?

השאירו את הפרטים שלכם כאן והצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

אם אהבת את התוכן, בטוח תאהבו גם את:

Success loading....
שיווק דיגיטלי

היתרונות של HOTJAR

היום אני רוצה לדבר על hotjar. כבר תקופה לא קצרה אני משתמש hotjar. היתרון הוא בשביל הלקוחות שלי ובשביל פרויקטים פנימיים שאני בונה. זה אחד

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר:

דילוג לתוכן