מתכונים קלים להכנה בסיר

תוכן עניינים
מתכונים להכנה בסיר

הכנת ארוחות בסיר היא אחת הדרכים הקלות והנוחות לבישול, שכן הכל ניתן לבשל יחד ביחידה אחת. מתבשילים ומרקים ועד מנות פסטה וקארי, יש משהו שכל אחד יאהב! הנה כמה מתכונים פשוטים שתוכלו להכין בסיר שלכם שדורשים מינימום זמן, מרכיבים ומאמץ.

ספגטי בולונז בסיר אחד

המנה האיטלקית הקלאסית הזו היא אהובה בכל הזמנים על אנשים רבים (ביוחד עליי!). כדי להכין אותו בסיר בודד, צריך פשוט לחמם חמאה (או שמן לשומרי הכשרות) על אש בינונית לפני הוספת בשר בקר טחון. לאחר שהבשר ישחים, מוסיפים לקוביות בצל, שום וגזר ומבשלים עד לריכוך. כעת הוסיפו עגבניות (שימורים זה סבבה לגמרי), יין אדום (או ציר) מעט סוכר, עשבי תיבול וקורט מלח ופלפל לפני ערבוב ספגטי או אטריות פטוצ'יני עד לכיסוי בנוזל – אל תשכח לערבב כל כמה דקות! מבשלים עד שהאטריות מבושלות אל דנטה לפני ההגשה עם גבינת פרמז'ן מגוררת מפוזרת מלמעלה (כמובן שאני מסתייג אם אתם כשרים, זה פשוט המתכון המקורי). אם אתם מחפשים סירים וכלי בישול מעולים, אנחנו ממליצים לגשת לאתר של נעמן ולהצטייד!

פאי קארי

מנת הקארי הטעימה הזו בטוח תשמח אפילו את האוכל הבררן ביותר! מתחילים בהשחמה קלה של ירכי עוף חתוכות לקוביות או חתיכות חזה ואז מניחים בצד. מחממים שמן באותו סיר לפני הוספת בצל פרוס ושום כתוש; מטגנים עד לריכוך ואז מוסיפים אבקת קארי (או משחה), זרעי כוסברה טחונים וגראם מסאלה בתוספת ירקות חתוכים לקוביות כולל תפוח אדמה, גזר בטטה וכו', אם רוצים – מערבבים היטב לפני שופכים פנימה מספיק מים (או ציר) לכיסוי כל המרכיבים. מכסים במכסה ואז מביאים את התערובת לרתיחה ואז מנמיכים את האש ומבשלים עד לבישול – בדרך כלל בערך 20-30 דקות, תלוי בגודל וסוג הירק בשימוש! הגישו את פאי הקארי שלכם עם לחם פריך או אורז לארוחה קלה באמצע השבוע!

תבשיל בוטנים אפריקאי

לתבשיל טעים זה לוקח מעט מאוד זמן להכין, ובכל זאת עוטף אגרוף בכל הנוגע לטעם! התחל בחימום שמן בסיר שלך על אש בינונית ואז הוסף לקוביות בצל ושום יחד עם קוביות בטטה או דלעת חמאה (לא חובה). מטגנים את המרכיבים הללו עד תחילת הריכוך לפני הוספת קופסת עגבניות אחת בתוספת מעט רסק עגבניות יחד עם חמאת בוטנים או ממרח חמאת בוטנים פריך; ערבבו יחד לפני הוספת ציר (עוף/ירקות) בתוספת מספיק מים נוספים כך שהתערובת תגיע למרקם הרצוי. מבשלים בעדינות את תבשיל הבוטנים האפריקאי שלך במשך 30 דקות תוך ערבוב מדי פעם עד שהכל מתבשל יפה – מגישים על אורז בסמטי לתוספת שמנת גם אם רוצים!

מרק ירקות

מרק ירקות הוא בחירה מצוינת כשמחפשים אוכל מנחם מבלי להתפנק יותר מדי – מושלם ליהנות לבד או משותף עם חברים במהלך ארוחות! הוספת ירקות מסוגים שונים לתוך המתכון הזה באמת מביאה טעמים שונים, אבל תפוחי אדמה תמיד עובדים היטב שכן המרקם הצפוף שלהם עוזר ליצור עקביות קרמית בעת מיזוג בסוף שלב הבישול. התחילו בחימום שמן/חמאה/מרגרינה טבעונית בסיר ואז הוסיפו 2 בצלים קצוצים יחד עם שאר הירקות שאוהבים כמו מקלות סלרי, פטריות פרוסות, פרוסות קישואים וכו', – מטגנים אותם יחד קצרות לפני שפיכת מספיק ציר ירקות כך שהכל מכוסה בנוזל כמות קטנה נוספת שנוספה מדי רק במקרה שאידוי מתרחש לאחר הרתיחה; מכסים את המכסה ומניחים לתערובת להתבשל 25-30 דקות תוך ערבוב מדי פעם במהלך שלב הבישול, כדי להבטיח שלא תתרחש הידבקות בבסיס המחבת! לבסוף מערבבים מרק באמצעות מעבד מזון/בלנדר לפני התיבול טעם לפי העדפה – מגישים חם תהנו!

קליגו – מגזין תוכן אינטרנטי עדכני וחדשני – מעניק לכם את כל הכתבות הכי חדשות בנושאים הכי חמים: בריאות, אוכל, לייף סטייל, ביזנס וכלכלה, אופנה, עיצוב הבית ועוד! אתם מוזמנים להינות מתוכן חינמי ואיכותי!

רוצים לקבל עדכון בכל פעם שמאמר חדש עולה לאתר?

השאירו את הפרטים שלכם כאן והצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

אם אהבת את התוכן, בטוח תאהבו גם את:

שמן עץ התה
בריאות, אוכל ולייף סטייל

האם שמן עץ התה יכול לעזור לך להירדם?

בחיי היומיום העמוסים שלנו, איכות השינה הופכת לאתגר הולך וגדל. המון אנשים מתקשים להירדם בלילה וסובלים מבעיות שינה שפוגעות באיכות חייהם. אחת הדרכים הטבעיות והבטוחות

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר:

דילוג לתוכן