מה זה בכלל חימום תת רצפתי?

תוכן עניינים
Residential Floor Heating

בית חם ונעים זה חלום של כל אחד, יש הרבה דרכים לחמם את הבית אבל מה נעשה שלא כולם מועילים או וטובים. אז לא עוד בקרים חורפיים קרים על קצות האצבעות על הריצםהבחדר האמבטיה או במטבח, ולא עוד רדיאטורים המשבשים את העיצוב שמחממים את הרדיוס שלהם בלבד. גלו את כל מה שאתם צריכים לדעת על חימום תת רצפתי.

איך עובד חימום תת רצפתי?

ישנם שני סוגים של חימום תת רצפתי שבעלי בתים יכולים לבחור ביניהם, חימום תת רצפתי חשמלי וחימום תת רצפתי מים. חימום תת רצפתי חשמלי ידוע כחימום תת רצפתי יבש וחימום תת רצפתי של מים ידוע לעיתים כחימום תת רצפתי רטוב. שתי האופציות מעולות ומתיאמות במקרים שונים.

חימום תת רצפתי חשמלי תחת בידוד רצפתי

חימום תת רצפתי חשמלי עובד על ידי התקנת סדרה של חוטי חשמל מתחת לפני הרצפה אך מעל בידוד הרצפה. חימום תת רצפתי חשמלי זמין לעתים קרובות כמחצלת חוטים כך שקל לגלגל אותם, חימום תת רצפתי משתמש בחשמל רשת כדי לפזר חום באופן שווה. נעשה שימוש במערכת מחצלת, מכיוון שזו מבטיחה פיזור הוגן של חוטים כדי להבטיח ללא חורים קרים.

האם כדאי חימום תת רצפתי?

חימום תת רצפתי הוא הוצאה נוספת לבית שכבר יש בו רדיאטורים או סוג כלשהו של חימום ולכן אנשים נהוג לשאול 'האם חימום תת רצפתי בכלל שווה את זה. בחינת העלות בפועל של חימום תת רצפתי, אם אתם מחפשים לחמם חדר אחד או שניים קטנים אז חימום תת רצפתי חשמלי יהיה שווה את זה מבחינת החשבונות הממוצעים של משק בית ממוצע. אם אתם מחפשים תכנית לכל הבית שלכם, או חלל גדול כמו מטבח-אוכל, חימום תת רצפתי של מים יכול להיות מעולה. 

קלות שימוש

שתי המערכות מנצלות תרמוסטט כדי שתוכלו לראות באיזו טמפרטורה המערכת פועלת ולבצע בה שינויים. חימום תת רצפתי מים מתחבר לדוד ומותקנת גם צנרת המווסתת את הטמפרטורה כדי לוודא שהיא לא חמה מדי. שתי המערכות משתמשות בצנרת מסוג כלשהו ותרמוסטט כך שהן די שוות בקנה אחד וקלות השימוש.

קליגו – מגזין תוכן אינטרנטי עדכני וחדשני – מעניק לכם את כל הכתבות הכי חדשות בנושאים הכי חמים: בריאות, אוכל, לייף סטייל, ביזנס וכלכלה, אופנה, עיצוב הבית ועוד! אתם מוזמנים להינות מתוכן חינמי ואיכותי!

רוצים לקבל עדכון בכל פעם שמאמר חדש עולה לאתר?

השאירו את הפרטים שלכם כאן והצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

אם אהבת את התוכן, בטוח תאהבו גם את:

עיצוב הבית

דרכים פשוטות לחידוש ספות

ספות הן פריט ריהוט חשוב בבית, והן יכולות להוסיף נוחות, יופי ואופי לחלל. עם זאת, עם הזמן, ספות עלולות להתיישן, להתלכלך או להישחק. אם אתם

קרא עוד »
עיצוב הבית

כל היתרונות והחסרונות של פנלים פולימרים

פנלים פולימרים הם סוג של חומר בנייה המשמש ליצירת קירות, תקרות, רצפות ועוד. הם עשויים מחומרים פלסטיים, כגון פוליאתילן, פוליפרופילן, פוליקרבונט ועוד. פנלים פולימרים זמינים במגוון גדלים, צבעים ועיצובים, מה שהופך אותם לפתרון בנייה גמיש ורב-תכליתי.

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר:

דילוג לתוכן