להפוך משהו סקסי לכמה רמות מעל: איך דווקא לבוש טופ לביקיני מצליח למשוך כל כך הרבה את תשומת הלב?

תוכן עניינים
Happy together! Two carefree and beautiful young women in bikini having fun and enjoying hot day

בגד הים הנפוץ ביותר לשימוש בקרב בנות הוא בגד ים ביקיני. כיום בשוק יש כל כך הרבה בגדי ים – אפילו בגדי ים מחטבים אבל הביקיני נמצא בראש הרשימה כבר שנים רבות ולא סתם. בגד הים נוח, יפה, וניתן להתאמה לכל אחת. לכן, היה לנו חשוב לתת לכן מידע איזה בגד ים מתאים לאיזה סוג גוף. לכל אחת מאיתנו סוג גוף שונה, אחת צריכה בגד ים לנערות, ואחרת בגד ים למידות גדולות, ולכל אחת בגד ים שהכי יפה לה. כדי לדעת איזה בגד ים מתאים לכן, קראו!

טופ ברזלים

טופ הברזלים מתאים לבנות עם חזה גדול, זאת משום שהוא יכול להחזיק את החזה כמו שצריך. בדרך כלל הוא נמכר בחנויות עד למידות הגדולות ולכן מתאים לנשים שרוכשות בגדי ים במידות גדולו.

מנגד, טופ ברזלים יכול להיות גם פתרון לבנות עם חזה קטן שלא מרוצות מגודלו. הן יכולות לקנות טופ ברזלים עם פושאפ שיגדיל מעט עם החזה

טופ עם הדפס צבעוני

מתאים לנשים בהירות, כך העור נראה יותר שזוף והחיוורות נעלמת. צבעי ניאון חזקים עושים זאת במיוחד. טופ עם הדפס צבעוני מתאים גם לנשים שאוהבות צבעים שמחים, בגד הים כמובן יכול לשקף אישיות ועם צבעים כיפים האישיות השמחה ניכרת.

טופ משולשים

זהו טופ קלאסי שיכול להתאים לכולן, כמובן שהוא גם נמכר בחנויות של בגדי ים לנערות. הטופ מגיע בכל כך הרבה צבעים, החל מצבע שחור פשוט ועד לשלל הדפסי מיוחדים. טיפ שלנו – החזיקו טופ משולשים שחור אחד בארון, ואותו תוכלו ללבוש עם כל תחתון של בגד ים שיש לכן. זה שימושי מאד ומוסיף הרבה מגוון. בנוסף, זה מתאים לכולן, כי הנראות של זה היא מאד חלקה ובסיסית.

טופ גוזייה

לנשים שאוהבות להגיע לים ולא רוצות לחשוב על התזוזה של הטופ שלהן, מומלצת הגוזייה. טופ בצורת גוזייה הוא נוח, מחמיא ולא זז! כך תוכלי לרוץ אחרי הכלב, ולנוע בחופשיות מבלי לחשו פעמיים.

הגוזייה גם טובה לבנות שרוצות להקטין את החזה, זאת משום שהיא "לוחצת עליו" ומשווה לו מראה קטן יותר יחסית. עם זאת, טופ הגוזייה לא מתאים לכולן ואנו ממליצים לכן למדוד ולהתנסות בסוג זה של בגד ים לפני שאתם מבצעים רכישה ראשונה שלו.

זכרי! הדבר הכי סקסי היא אישה שמרגישה בנוח עם עצמה, אל תקני בגד ים שאת מרגישה שהוא לא את, ושאת לא מרגישה בנוח להסתובב איתו. בחרי את סוג בגד הים שיעשה לך טוב ושאת חושבת שתראי איתו הכי טוב. אחרי הכל, מי שמכירה אותך ואת גופך היא את!

קליגו – מגזין תוכן אינטרנטי עדכני וחדשני – מעניק לכם את כל הכתבות הכי חדשות בנושאים הכי חמים: בריאות, אוכל, לייף סטייל, ביזנס וכלכלה, אופנה, עיצוב הבית ועוד! אתם מוזמנים להינות מתוכן חינמי ואיכותי!

רוצים לקבל עדכון בכל פעם שמאמר חדש עולה לאתר?

השאירו את הפרטים שלכם כאן והצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

אם אהבת את התוכן, בטוח תאהבו גם את:

אופנה

מדריך האולטימטיבי לעור זוהר: השלמות בטיפוח פנים

בעידן שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בחיינו, טיפוח פנים הוא יותר מסתם רוטינה – הוא הזדמנות לטפל בעצמנו ולהרגיש בטוחות עם המראה שלנו. ישנם פתרונות וטיפים מעשיים לכל אישה שמחפשת לשפר את ברק העור ולשמור עליו צעיר ובריא.

קרא עוד »
Young woman tying sports shoe
אופנה

היינו חייבים לחקור: איך זה שבכל פעם שאנו נועלים נעל ספורט חדשה, אנחנו מרגישים הרבה יותר מהירים? ספויילר – זה לא סתם קורה

לרבים מאיתנו יצא לרכוש בחייהם יותר מזוג אחד של נעלי ספורט. המניעים לרכישת נעליים חדשות משתנים מאדם לאדם. יחד עם המניעים משתנות גם סוגי הנעליים

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר:

דילוג לתוכן