איך לטפח שיער מתולתל מושלם?

תוכן עניינים
Hairstyle and daily hair care at home. Cheerful millennial caucasian lady combing long hair

כל אחת מאיתנו שיער שונה, ולכן יש להתאים את צורת הטיפוח לפי סגנון השיער. שיער מתולתל דורש צורת טיפוח משלו על מנת לשמור על התלתלים קופצניים וחיוניים.

השתדלי לסרק את השיער פעם בשבוע

מסרק הוא האויב הגדול ביותר של התלתלים. סירוק שיער מתולתל הורס את התלתלים ופורם אותם, כך שהם נראים פחות יפים. יחד עם זאת, אם לא תסרקי את השיער שלך בכלל עלולים להיווצר לך קשרים בכמויות גדולות שעלולים לגרום נזק לשיער ולמראה השיער (ואף ליצור מעין רסטות). לכן, מומלץ שלא לסרק את השיער המתולתל כל יום אבל כן אחת לשבוע בערך. השתדלי לסרק אותו בזמן המקלחת כשהוא רטוב ולא לאחר שהתייבש, על מנת שלא יתנפח. 

מרחי קרם וסרום לשיער

הדרך הכי טובה להעשיר את התלתלים שלך היא למרוח עליהם סרום וקרם מיוחד לתלתלים, שישמרו עליהם מסולסלים כל הזמן. הסרום והקרם יעניקו מראה עשיר לשיער שלך ויקפיצו לך את התלתלים, כך שיראו קלילים וכיפים בדיוק כפי שאת.

חפפי בשמפו מיוחד לשיער מתולתל

התאימי את סוג השמפו לשיער שלך. שיער מתולתל דורש שמפו מיוחד לשיער מהסוג הזה. הקפידי שהשמפו שאת משתמשת בו הוא שמפו שמעניק חיוניות ולחות לשיער, וכן מראה זוהר לתלתלים המיוחדים שלך. 

קליגו – מגזין תוכן אינטרנטי עדכני וחדשני – מעניק לכם את כל הכתבות הכי חדשות בנושאים הכי חמים: בריאות, אוכל, לייף סטייל, ביזנס וכלכלה, אופנה, עיצוב הבית ועוד! אתם מוזמנים להינות מתוכן חינמי ואיכותי!

רוצים לקבל עדכון בכל פעם שמאמר חדש עולה לאתר?

השאירו את הפרטים שלכם כאן והצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

אם אהבת את התוכן, בטוח תאהבו גם את:

שמן עץ התה
בריאות, אוכל ולייף סטייל

האם שמן עץ התה יכול לעזור לך להירדם?

בחיי היומיום העמוסים שלנו, איכות השינה הופכת לאתגר הולך וגדל. המון אנשים מתקשים להירדם בלילה וסובלים מבעיות שינה שפוגעות באיכות חייהם. אחת הדרכים הטבעיות והבטוחות

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר:

דילוג לתוכן